Hot tags

Windowshield Forte, nanobescherming voor glas

Windowshield Forte is een vloeibaar nanoproduct speciaal voor glas. De nanobionische laag hecht zich direct aan het glasmateriaalmolecule en verbetert de vuilafstotende werking van het oppervlakte aanmerkelijk. Het product is super hydrophoob. De speciale beschermingsfunctie van Windowshield wordt door het wezenlijk hogere aandeel van nanodeeltjes bereikt. Net als in de natuur (bijv. op bladeren) parelt het vocht en vuil af. Maakt reinigen uitermate makkelijk. Windowshield is acryl-, siliconen-, fluorcarbon, siloxan- en wasvrij.  De voordelen van Windowshield: makkelijk schoonmaken, waterafstotend, bionisch zelfreinigingseffect, bionische vuil- en vlekafstoting, uv-stabiel, verbeterd zicht en langdurig werkzaam.
Toepassingsgebied: ramen van gebouwen en huizen.  Informatie en prijzen via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit email adres te bekijken)


Geplaatst om 19:01 op 12-05-2011

Webtech koopt James Townsend

Webtech NI uit Noord Ierland heeft James Townsend overgenomen. Webtech, groot in kunststof labels en verpakkingen, produceert etiketten voor o.a. Coca Cola, Dr. Pepper en Fanta. James Townsend is de grootste leverancier van aanlijmetiketten in de UK, bestaat al 145 jaar en heeft klanten als Marks & Spencer en Tesco.
De overname komt negen maanden nadat managing directeur Adrian Coles James Townsend over had genomen via een management buy-out. Coles vertelde een lokale krant dat ‘het bedrijf sinds enige tijd verlies leed als gevolg van cash flow problemen, stijgende materiaalkosten en doorlopende financiele kosten. De combinatie van al deze factoren betekende dat het bedrijf niet houdbaar was in zijn huidige vorm.’

Alle 74 werknemers van JT gaan over naar Webtech NI. Nigel McSorley van Webtech: ‘De zaken blijven gewoon doorlopen en in de komende maanden zullen we de onderneming doornemen en een gedetailleerd toekomstplan presenteren. Er zijn grote overeenkomsten met het bedrijf, vooral haar lange geschiedenis en reputatie, hoge kwaliteit en kennisniveau.’ 


Geplaatst om 18:46 op 27-04-2011

Vila Etiketten groei bijna 30% in 4 jaar

Vila Etiketten uit Breda heeft een gemiddelde groei van 29,5 % gerealiseerd in de afgelopen 4 jaar. Dat is voor een groot deel te danken aan hun digitale activiteiten. Vorig jaar kocht Vila een HP Indigo WS600 op de IPEX. Dit versnelde de groei in de etikettenmarkt volgens directeur Robbert Vugts.
‘Veel van onze klanten die in het verleden met conventionele drukkers werkten, vallen de kostenbesparingen op. Men hoeft geen 20.000 etiketten meer te bestellen en op te slaan als ze er maar een paar duizend nodig hebben.
Een van Vila’s recente order was een dranklabel voor Zuiddam Distillateurs. 2.000 etiketten - elk met een uniek nummer - kleur en witte inkt op een zilver zelfklevend materiaal. De klant was onder de indruk van het uiteindelijke product dat tevens kosteneffectief was.

Vila Etiketten is opgericht in 1992. Er werken 27 mensen en Vila heeft een klantenkring van meer dan 2.000 klanten.


Geplaatst om 16:14 op 05-04-2011

Pagina 6 van 15 pagina's « Eerste  <  4 5 6 7 8 >  Laatste »
info apestaartje rotack punt nl | KvK 34259171 | © 2010